Obserwatorzy

piątek, 20 lipca 2012

Fratres Hospitalis St. Joannis Hierosolymitani

     Wiam serdecznie wszystkich tych, których drogi skrzyżowały sie w punkcie, którym jest Fratres Hospitalis St. Joannis Hierosolymitani. Dzięki temu możemy tu, na kartach tego bloga wymienić się wiedzą, dając ją lub biorąc, ale ciągle propagować historie Braci Szpitala.  Jest wiele wspaniałych kart www na których spisane są dzieje Zakonu. Niestety teraz niektóre one mniej odwiedzane i myśle, że jedynym z powodów jest to, iż publikowane są jakiś czas temu, co spowodowało, że spadły w swej odwiedzalności choć merytorycznie, są na bardzo wysokim poziomie. Aby przybliżyć to co zostało napisane, ewentualnie dopiero się pisze postanowiłem pisać tego bloga, i chciałbym, aby był pewnego rodzaju kompedium wiedzy w sieci o Wspólnocie, której początek sięga Jerozolimy. Mam również, nadzieje, że nie będziecie mieli mi za złe, gdy wstawię tu cały artykuł nie mojego autorstwa (czytający i Ci którzy kiedyś napisali tekst, który mnie ujął). Czyniąc to chcę pokazać i odświeżyć artykuł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz